Persbericht 66 – 2021

Eeuwig jong blijven kan niet, nieuwe hobby’s ontdekken bij het Senioren Hobby Centrum kan wel.

De meeste mensen zouden eeuwig jong willen blijven. Waarschijnlijk omdat het niemand ooit gelukt is om altijd jong te blijven. Verouderen gaat zelfs zo snel dat het je verbaast. Jong blijven lukt niemand, maar jonger lijken door je interesses en positief in het leven staan, dat lukt wel. Je innerlijk zorgt er ook voor hoe jong je je voelt.

Bij het Senioren Hobbycentrum in Mill kun je nieuwe hobby’s ontdekken, andere mensen ontmoeten, kortom een mogelijkheid om op een ongedwongen manier je interesses te verruimen. Zo kun je gepassioneerd worden van een hobby die je voorheen niet kende.

Het grote voordeel van het Senioren Hobbycentrum in Mill is dat er altijd deskundige teamleiders aanwezig zijn die je kunnen helpen, je begeleiden en kennis laten maken met materialen en het gebruik van de aanwezige machines. Op een vast tijdstip komen de deelnemers per hobby bij elkaar.

Ga dus nieuwe avonturen aan en kom gezellig bij het Senioren Hobby Centrum in Mill. Je kunt veel informatie vinden op onze site, en je kunt ook bellen. Neem die stap en wie weet zien we elkaar binnenkort .

We bieden 20 hobby’s aan, er zijn altijd deskundige teamleiders  aanwezig en er heerst een ontspannen sfeer. Natuurlijk houden wij rekening met de  corona regels. Gezondheid van onze deelnemers-vrijwilligers heeft onze grootste aandacht. Bel of mail Ans Bardoel  leden administratie 06-34484961 info@seniorenhobbycentrum.nl  / www.seniorenhobbycentrum.nl /www.jeugdhobbycentrum.nl